هزینه های ازدواج در گرجستان در سال 2024

ازدواج بین المللی در گرجستان

برگزاری ازدواج در گرجستان در سال 2024

نحوه برگزاری ازدواج در کشور گرجستان

نحوه برگزاری ازدواج در کشور گرجستان

برگزاری ازدواج در گرجستان در سال 2024

نحوه برگزاری ازدواج در کشور گرجستان

زمانی که شما قصد دارید در کشور گرجستان ازدواج کنید، می‌توانید تجربه روش‌های مختلفی را داشته باشید. انتخاب هریک از این روش‌ها بستگی به سطح سرعت، رسمیت و روحیه عاشقانه مراسم ازدواجتان دارد. در این مقاله با نحوه برگزاری ازدواج در گرجستان آشنا خواهید شد.

1. ازدواج در دفترخانه:
یکی از روش‌های رایج برای ازدواج در گرجستان، مراجعه به دفترخانه بدون برگزاری مراسم است. این روش سریع‌ترین راه دریافت سند ازدواج در کشور گرجستان است. در این شیوه، زوج‌ها صبح به دفترخانه می‌روند و پس از ارائه مدارک و بررسی آنها، سند ازدواج تنظیم و به امضای طرفین خواهد رسید. این روند معمولاً 2 تا 4 ساعت به طول می‌انجامد.

2. ازدواج در یک سالن خصوصی:
در کنار ازدواج در دفترخانه، زوج‌ها می‌توانند یک مراسم ساده و کوتاه را در یک سالن خصوصی برگزار کنند. برای این کار، آنها ابتدا باید محل موردنظر را رزرو کرده و مدارک را برای بررسی و تأیید ارسال کنند. در روز مراسم، مسئول پذیرش سالن سخنرانی کرده و سپس حلقه‌های ازدواج مبادله می‌شود. این مراسم معمولاً 50 تا 60 دقیقه به طول می‌انجامد، اما طبق سلیقه زوج‌ها می‌تواند کوتاه‌تر یا طولانی‌تر باشد.

⦁ ازدواج در یک تالار عروسی
این روش می‌تواند یکی از عاشقانه‌ترین روش‌های ثبت ازدواج در گرجستان باشد. در این روش، ابتدا باید محلی را برای برگزاری مراسم ازدواج از پیش مشخص کنید و زمان دقیق آن را نیز تعیین نمایید. معمولاً این مراسم از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

در این روش، شما می‌توانید تعداد زیادی مهمان را دعوت کرده و از افراد مختلف بخواهید در مراسم شما سخنرانی کنند تا یک مراسم به‌یادماندنی را برگزار کنید. همچنین پس از برگزاری مراسم ازدواج، گواهی ازدواج به هر نقطه‌ای از گرجستان که شما تمایل دارید، ارسال خواهد شد.

قانونی کردن سند ازدواج

مرحله نهایی برای ثبت ازدواج بین‌المللی در گرجستان این است که ازدواج خود را برای کشور خود و یا هر کشوری که مد نظر دارید، قانونی کنید. یکی از مزایای مهم ازدواج در گرجستان، این امکان است که شما ازدواج خود را برای هر تعداد کشوری که ترجیح می‌دهید، قانونی نمایید. برای انجام قانونی کردن سند ازدواج، دو روش پیش روی شما وجود دارد:

1. آپوستیل (Apostille)
2. قانونی شدن کنسولی

آپوستیل:
قانونی کردن سند ازدواج از طریق آپوستیل در 136 کشور قابل انجام است. اگر کشوری که مد نظر شماست، کنوانسیون آپوستیل را امضا کرده باشد، فرایند قانونی کردن سند ازدواج ممکن است بین یک تا هشت روز کاری طول بکشد. البته، مدت زمان دقیق بستگی به سرعت شما در تهیه مدارک مورد نیاز دارد. باید توجه داشت که این روند هزینه‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

قانونی شدن کنسولی:
در صورتی که کشور مورد نظر شما کنوانسیون آپوستیل را امضا نکرده باشد، می‌توانید سند ازدواج خود را از طریق قانونی شدن کنسولی معتبر کنید. این روند دو مرحله دارد: ابتدا باید اعتبارنامه‌ای از وزارت امور خارجه کشورتان دریافت کنید و سپس مهر کنسولی کشور مورد نظرتان را برای قانونی کردن سند ازدواج دریافت کنید.

این روش ممکن است بین 10 روز تا یک ماه طول بکشد. مدت زمان دقیق به جمع‌آوری مدارک توسط شما و همچنین فرایند کنسولگری در کشور مورد نظرتان بستگی دارد. همچنین، باید توجه داشت که باید سند ازدواج قانونی شده را به زبان مقصد ترجمه کنید. بهترین زبان برای ترجمه سند ازدواج، زبان انگلیسی است زیرا در اکثر کشورها این زبان قابل قبول است.

می‌توانید به کمک موسسه پیوند ازدواج خودتان را در کشور گرجستان ثبت کنید
ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان به کمک موسسه ثبت ازدواج پیوند
اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید ازدواج بین المللی در کشور گرجستان را تجربه کنید، می‌توانید از خدمات متنوع موسسه ثبت ازدواج پیوند استفاده کنید. این موسسه باسابقه‌ای درخشان در این زمینه می‌تواند تمامی شرایط لازم برای برگزاری مراسم ازدواج در کشور گرجستان را فراهم کرده و به شما در داشتن یک ازدواج آسان و به‌یادماندنی کمک کند.
شما به کمک مشاورین خبره و متخصص موسسه پیوند می‌توانید در کمتر از یک روز کاری، سند ازدواج خود را به همراه ترجمه آن دریافت کرده و آن را برای ارائه به کشور موردنظرتان آماده کنید.
نتیجه‌گیری
کشور گرجستان یکی از بهترین کشورها برای انجام ازدواج بین المللی در بین افرادی است که می‌خواهند به‌سادگی این روند را تجربه کنند. شما می‌توانید در کشور گرجستان سند ازدواج خودتان را به ثبت برسانید و سپس آن را برای ارائه به کشورهای مختلف ترجمه کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان را تجربه کرده، می‌توانید از خدمات متنوع موسسه ثبت ازدواج پیوند استفاده کنید.

00995597095481

کلیه مطالب توسط شرکت ازدواج بین المللی پیوند گرجستان تهیه شده و استفاده از از در سایتهای مشابه جایز نیست و با نحوه برررر 

هزینه های ازدواج در گرجستان در سال 2024

مرکز ثبت ازدواج در گرجستان ( پیوند گرجستان)

اولین مرکز تخصصی ثبت ازدواج و طلاق در گرجستان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا